Första dagen,,,

I dag var det första tävlingsdagen,,, Kommer en sammanfattning gällande Zeheras och mina lopp efter i morgon!
Tävlingen i sig har rullat på bra och vi har varit en timme före vårt tidsschema.

Men nu till något annat...
Är det för tidigt för semlor?


Daniel och Marianne, funkar det med våra mål? Hur var det nu? Vilket datum var det?  Då vi skall vara i vår livsform??
Mycket hinner man dryfta under en hoppklass!



 
Förutom djur och natur betyder dans och musik en hel del för mig!
Som jag tidigare berättade håller jag på att lära mig redigera film på min Mac,,
Givetvis måste det på musik.


Kommentarer
Postat av: Kärran m jyckar

Det är ALDRIG för tidigt för semlor!!!! (Aldrig för sent heller, för den delen.) Mums!

2009-01-04 @ 00:03:07
URL: http://www.storolillnos.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0