Vad har du gjort i helgen då?

Frågade min dotter i dag när hon ringde!
Ja,, på lördagen gick jag 7 km med Zehera och Yazza tillsammans med Marianne och hennes sheltis. Efter det så träffade Crozza och jag Dimma,  som är en helhäftig BC, samt hennes husse Tomas för en promenad i skogen! Vi passade på att träna lite inkallning också!
På söndag var det 08 gruppen mellan 10-12. Vi träffade söta Vieux som är den senaste tillskottet i vår grupp.


Sedan städade jag! Åkte till klubben på ett möte klockan 17.00. Direkt därifrån till ridhuset för agilityträning med Zehera och Yazza. Oj sa dottern... Snabbt tillade jag att det är så roligt och avkopplande med hundarna!




Kommentarer
Postat av: Marie L

Hej va bestämd den yngre "damen" ser ut på bilden!

Vad är det för ras på lilla valpen på bilden?



Ser ut som du/ni lever ett aktivt liv!?

2009-01-20 @ 12:36:36
URL: http://www.123minsida.se/Minos
Postat av: Malin&Arwen&Eowyn

Hihi, vad väl Crozza matchar färgen på dörren i bakgrunden :-) Hon börjar bli stor nu din tös!



Ja du, om man inte hade hundarna, vad skulle man göra med all sin tid??? Livet skulle vara booooooring!!

Postat av: Stina

Har också en katt som retas. Trolla får sig lite duvningar. Intressant detta med komandon till fler hundar..hur får man dom att fatta VEM det gäller (olika komandon eller?).Har ju en viss Dimma-Dynamit. Var hittar man det hos Eva B..hemsidan men va? Ha det gott

2009-01-20 @ 14:12:16
Postat av: Malin&Arwen&Eowyn

Hm, ja. Har katterna fått vänja sig vid kompostgaller nu? Hoppar de inte bara över sånt?

Postat av: martina

Ja, det är helt sant. Men det skulle vara spännande att se hur ett VP för kroppsvallare skulle se ut. Man tycker ju att det borde gå...Pumin är ju en vallhund som man använder till just vallning i ungern, och funkar det där borde det ju göra det här med. Tror vi behöver få hit nån som vet hur pumin fungerar ute i hagarna.

Men jag vet, det ligger inte lika naturligt för pumin som det gör för BC:n.

Hoppas du haft en bra dag!

Kram

2009-01-21 @ 22:02:30
URL: http://yevonde.blogg.se/
Postat av: tina

hihi, tur du e snabbtänkt, här hemma får jag mig duvningar hundar,hundar o åter hundar....

Jag tycker att jag inte är ngt annat än hemma(eller på jobbet) under veckorna.... Håller verkligen med, avkopplande och såååå roligt..jag önskar jag hade mer av den varan...alltså tid med hundarna

2009-01-22 @ 17:23:37
Postat av: Sara

Riktiga hund helger är dom bästa ;o)

2009-01-23 @ 16:48:41
URL: http://www.sarastassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0