Helgen slut!

Om jag skall ge en sammanfattning på helgen så är det,,, tar fort slut!
Efter den vanliga början på helgen! Lång frukost, städning, så stack Crozza och jag ut i skogen och husse tog Zehera och Yazza med sig på en egen skogspromenad. Vi försöker dela på hundarna för att de skall få full fokus och för att Crozza inte skall "luta" sig  på de andra hundarna hela tiden. Crozza och jag åkte dessutom till Arninge för att köpa en ny stålbur. Vilken visar sig kommer att bli Yazzas bur,, För liten för Crozza! En dam i zoobutiken frågade om Crozza var en BC!!!?  Tränade lydnad med både Zehera och Yazza på eftermiddagen. Crozza fick  gå ner på fotbollsplanen och träna störningsträning!
Söndag började ungefär likadant förutom att Crozza gick i skogen med husse och pumisarna med mig.
På eftermiddagen träffades kursdeltagarna i valpkurs med agilitygrunder. Väldigt givande... Märker att  jag är på rätt spår men att det finns saker som jag får tänka till på...
När det är kurs med Malin finns det ingen klocka, allt är så intressant att dryfta så tiden försvinner. En anna sak som slog mig idag är att det finns inga pekpinnar när Malin håller kurs!  Jag vågar verkligen visa mina brister och får hjälp att komma på lösningar utan att känna mig "dålig"
Börjar bli "stor".


Kommentarer
Postat av: Louise,Greta och Hjördis

Jag sa nog oxå fel! Det va inte Rusta som sålde burar utan Jula. Tack för tipset på kamptrasan.



Ses!



Ps Nästa gång ska H med,vill inte missa mera nu =)

2009-03-08 @ 22:48:41
Postat av: Marie L

Fina bilder på lilla Crozza som vanligt, vi kan väl höras i slutet av veckan? ska ni ställa crozza på lilla stochplm förresten?

2009-03-09 @ 00:38:46
URL: http://www.123minsida.se/Minos
Postat av: martina

Ja, det är det som är det fina med Malin (om det är Tångring du syftade på). Drt är så givande att gå kurs för henne tycker jag. Låter väldigt kul med valpkurs inriktning agility. Toppen!

Kram

2009-03-09 @ 08:37:32
URL: http://ellsonbus.blogg.se/
Postat av: tina

....själv kände jag mig mest förvirrad hahaha OCH förvånad över Nays "försiktigthet" jag vill inte ha en Nixxa till..... vad ska jag göra ?????



Hmmm, går inte man och fru ihop på sina promenixer hahahah

Tina

2009-03-09 @ 20:00:03
URL: http://nixxa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0