Måste vila lite!!

Måste vila lite!!



Min matte förstår inte att jag måste vila lite,,,

Som igår,,
Då hade jag varit i stan på kontoret och jobbat hela dagen. Det var varmt inne på kontoret, matte sa mellan 27-28 grader.
Tänkte, vad skönt det skall bli och ligga på gräsmattan framför häcken i skuggan där hemma och slappa!
Men inte då!
Direkt efter maten sa matte, då skall vi åka och träna Zehera, Oh,oh,,nej tänkte jag.

Jo då! Ett tufft träningspass med massor av slalom och gunga tränade vi.

Jag ville bara hem till min kudde och sova...
Men i dag har matte lovat att hon skall vara i tvättstugan hela kvällen! Puh. vilken tur!

Zehera

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Moster!!

Visste inte att ni hade en blogg så detta ska bli skoj att följa...
Ha det gott!!
Kram sara

Postat av: Marre

Hej Sara!

Skall länka till din blogg!
Kul att du har en också!

Marre

2006-08-10 @ 08:39:14
Postat av: Sara

Vad trevligt!! NU kan vi läsa om våra bravader på tävlingsbanorna.. :) Hälsa du med så klart..
kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0