Mål 2007

Mål 2007



Året börjar gå mot sitt slut och det gäller att göra bokslut och nya planer.

Har satt upp mål för 2007 som inte skall vara omöjliga, men ändå en utmaning.
Det bästa med mål är att de kan revideras under året!


Mina mål inför 2007 är att börja tävla i klass 3 både i agility och hopp.
Fattas en pinne i varje!

Att lära mig klippa en pumi så de ser ut som en pumi!

Att stretcha min hund efter fysiska aktiviteter.

Att vi skall kunna ha ett inoficiellt vallningsprov för pumisar.
Att vi kan ställa upp där och bli godkända.

Att hjälpa vår nya medlem i familjen=valpen, att bli en trygg och modig hund.

Att ha massor av roliga stunder med mina hundar, vänner och min familj!

Den fina tecknade pumisen har Vera Zsoldos från Ungern gjort!

"Citat"
Jag kommer att härda ut tills jag lyckas. Jag kommer alltid att ta nästa steg och om det inte är till någon nytta kommer jag att ta ett till och ännu ett. Sanningen är den att ett steg i taget inte är alltför svårt... för jag vet att små handlingar upprepade varje dag kommer att slutföra även det största av projekt."

- Og Mandino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Maila dina frågor till mig så kan jag se om jag kan svara!

Gott Nytt År!

Hedvig, Troll o My

2006-12-30 @ 18:05:01
Postat av: Hedvig

Min mailadress ville visst inte fastna, gör ett nytt försök..

/Hedvig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0