Zehera som valp

Zehera som valp


Här är Zehera 5 veckor.. Söt som en karamell.
Måste medge att det är lite tankar på hur det skall gå med den nya valpen..
Vill att "Jazza" skall få samma träning och uppmärksamhet som Zehera fick!
Vissa saker kommer att bli enklare eftersom vi är uppe på klubben så ofta!
Miljöträning blir det en hel del.. Sedan har jag lärt mig en hel del hur pumisar fungerar, eller hur Zehera reagerar, är ju inte säkert att nästa hund blir ett skvatt lik.
Vet också att jag har en massa kamrater att fråga om det behövs!
Snart är det jul med lite ledighet,, Det kommer att bli skönt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, jag vet.. Han var ju så speciell den här kaninen oxå...
Jazza blir ett superbra namn på din pumitjej... =)
Ha en trevlig dag..
kram

2006-12-21 @ 12:04:46
Postat av: martina

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR. Nya agilitymånader väntar. Kram Martina, Ella och Nova

2006-12-21 @ 17:10:54
URL: http://yevonde.blogg.se
Postat av: Sara Zappa och Kalle

Vi ville bara önska er en God Jul och ett Gott nytt År :o)

2006-12-22 @ 20:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0