Det som krokigt skall bli...

Det som krokigt skall bli...


måste böjas i tid...

Nej, jag vet inte om Yazza kommer att bli en duktig agility hund för att hon går på en "gunga" nu.
Men jag vet att hon lär sig att inte vara rädd när den vippar.
Det var Yazzas uppfödare Annika som hade gjort en vippbräda och gav mig idén att göra en likadan. Så husse fick ta fram sina verktyg och tillverka en till Yazza.

Yazza är full i spring och har ägnat en stund på morgonen åt att jaga Zehera runt soffan. De verkade ha lika roligt båda två.
När vi var ute på en liten kort promenad igår, så sprang hon glatt fram till en ung kille och viftade på svansen. Hon är så glad och positiv.

Kommentarer
Postat av: sara kalle och zappa

Självklart kommer hon bli en suverän agility hund :D Jag menar det ska börjas i tid!!
Vi har länkat till eran sida, hoppas att det är ok?

//Sara

2007-01-30 @ 10:02:00
URL: http://hem.passagen.se/sara.gs
Postat av: Malin och Arwen

Heja! Det är toppen att ha en sån liten gunga till Yazza! Det ska vi också snickra ihop till våra valpar. Nu är jag sugen att komma och hälsa på underverket kan du tro!! Jag och Yvonne pratade om ifall vi kan få komma över en sväng, kanske på torsdag kväll?

KRAM

2007-01-30 @ 10:52:04
Postat av: Emma Willblad

Här går det kanon! Jag tror jag är kär... "Status" slänger många nos pussar till syster sin!

2007-01-30 @ 16:32:58
Postat av: Tessan

Grattis till nyförvärvet!
Hittade din blogg av en slump, kul att se vad ni har för er nu när det inte är tävlingsäsong!
Hoppas vi ses framåt våren på tävlingsbanorna!!!!

Mvh.
Tessan med den galne aussien Izzo och tollaren Chippen.

2007-01-31 @ 13:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0