Hemma !

Hemma !



Hämtningen av Yazza gick utmärkt. Inga problem med att åka bil. Sov den mesta tiden och knappt ett pip gav hon ifrån sig.
Bland det första som hände henne var att mötet med en av våra katter slutade med att hon fick sig en liten "hurving".
Men det verkar hon inte bry sig om nu, går morskt fram emot katterna.

Hon är så långt en modig liten valp.
I dag skall vi träna på att ha halsband samt koppel och även att åka bil till skogen.

Malin Elfström från Knivsta var vår instruktör i ridhuset igår!
Fick lite handfasta råd som att inte lämna Zehera för mycket själv utan springa med henne för att ge stöd. Det fungerade utmärkt och vi märkte att hon vågar släppa mig lite och drar på hindren en aningen mer.
Malin var väldigt duktig på att "pusha" på ett bra sätt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet inte, hon är ju slutmätt nu så då måste jag skicka in en blankett till C-as osv... får se vad som händer.. verkar bara så himla jobbigt för henne och hoppa på medium... får väl bjuda hem en domare på kaffe :-D
nej, jag vet inte som sagt..
vad bra att det gått bra hittills med fröken Yazza...
kram sara

2007-01-29 @ 10:01:54
Postat av: sara kalle och zappa

Oj vad tiden gått fort är hon redan hemma?
Det ska bli så kul att följa henne på nätet :=)

2007-01-29 @ 10:42:21
URL: http://hem.passagen.se/sara.gs
Postat av: Martina

Ser fram emot måååånga valpbilder i bloggen :D

2007-01-29 @ 22:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0