Kombinationer..

image179image180

Roliga kombinationer från förra veckans kurs,,
Varför de kommer in så sent beror på ,att idag har jag lärt mig hur ett world dokument kan omvandlas till en jpg fil..
Bra med kamrater som är duktiga på datorer.. Nästa uppgift  Yvonne blir att få in mina filmer...

Zehera har simmat och Yazza fick träffa sin syster. Orka är ungefär 10 cm högre och grövre. Tänk om Yazza blir en small hund!
Jobbar stenhårt med hennes skällande på andra hundar. Tre steg fram och ett bak,, Måste komma ihåg,
Jag kommer att härda ut tills jag lyckas. Jag kommer alltid att ta nästa steg och om det inte är till någon nytta kommer jag att ta ett till och ännu ett. Sanningen är den att ett steg i taget inte är alltför svårt... för jag vet att små handlingar upprepade varje dag kommer att slutföra även det största av projekt."
- Og Mandino


Kommentarer
Postat av: martina

Åh va kul! Då kan monsterElla och monsterYazza vara monster ihop :) Du, ligger kymlinge gård på deras klubb? Kartan de bifogade med PM:et visar beskrivning till klubbhuset nämligen. Jag blev lite förvirrad. Ses i helgen!

2007-05-10 @ 09:34:34
URL: http://yevonde.blogg.se
Postat av: Martina

Jag tog ju fel på dag...i går var det för large, och jag hade planerat att åka idag (men då är det bara small medium)...aja, får åka ut och träna istället. Okey, då ska vi nog hitta :)

2007-05-10 @ 11:11:39
URL: http://yevonde.blogg.se
Postat av: Yvonne&Co

Inga problem med filmer faktiskt... du behöver ha ett firevirekort i datorn och sen går det utmärkt att använda Moviemaker som finns med i alla moderna datorer... sen ska du ha nånstans att publicera filmerna... jag lägger dem på mitt webhotell men det funkar bra med youtube eller var det nu heter... Vi tar den lektionen framöver...
Vi ses i helgen...

2007-05-10 @ 23:19:53
URL: http://www.facerase.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0