Jag ser spöken,,,

Yazza som alltid är så tuff , fegar riktigt ordentligt när det är mörkt..
Ser det speciellt om vi går en ny "runda" på kvällen.. Attans vad det är läskigt.. Svansen åker ner, den är nästan aldrig nere annars.. Hon lyssnar spänt efter varje ljud och har bråttom hem..
image422

I går var vi och vallade, det var bara jag och hundarna som var i fårhagen, Skönt avbrott från jobbet eftersom 7 av mina timmar ägnades åt jobbrelaterade uppgifter.
Det gick både bra och mindre bra,, Väldigt springiga får och som gärna drog åt olika håll. Zehera tryckte lite för mycket och fåren gick förbi mig. Så fort som dom kände att jag och hunden inte var koncentrerade stack dom,, Smarta djur,,

I kväll har vi varit på klubben och tränat.. Mats, Yvonne, Malin, Tina och Daniel samt Mikaela, Tinas dotter. Vi byggde en hoppbana som var riktigt rolig. Det är skönt att se Zehera bli mer och mer taggad...
Yazza hon bara älskar att träna, hela hunden lyser,,, Hoppas verkligen att hon kan behålla den arbetslusten och viljan när det blir lite mer krav från min sida..

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för träningssällskap och promenadsällskap! Det blev en bra kväll igår :) Kul att se Zehera så på hugget! Hon hade ett jättebra driv och det flöt på så bra för er, snyggt! Vi får ta och kolla Yazzas slalom igen, det vore ju skrutt om vi inte ska få till det...

Kram, Malin och Arwen

2007-11-06 @ 08:33:16
Postat av: Sara & Zappa

Blir så avundsjuk på all eran träning kanske kan vi få tillbringa en dag med er under december när vi ändå är i närheten?

Och visst är det underbart med spökperioder allt
som ingen tidigare brytt sig om verkar förvandlar till konstiga monster ;)

2007-11-06 @ 11:50:57
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Sara & Zappa

Ja du jag vet inte vad som skyddar mot kh men det verkar som vissa får det medans andra klarar sig.
Vi kommer vara i Nyköping hela härliga december och det är ju bara 10 mil från stockholm så man får väl kalla det för i trakterna ;)

2007-11-06 @ 15:29:03
URL: http://www.sarastassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0