Träning i ridhuset!

I går var det första träningen för oss i ridhuset. Vi har missat två gånger.
Malin och jag var ansvariga för att ta fram några övningar åt tränings- samt tävlingsgruppen.
Vi i tävlingsgruppen körde en bana som gick åt skogen för mig..
Kände mig dels ofokuserad för Yazza förde sånt liv och att Zehera var ganska "gasad" och det är jag inte van vid. Får börja tänka om när det gäller min handling! Men det är bara kul!!!!!
Yazza började träna på gungan,, Tina hjälpte mig då hon hoppade av på mitten så vi behövde vara två.

Vi har inga bilder från ridhuset så en bild från Knivsta, Lagga ridhus från förra året får duga!
I det ridhuset skall laget som vi är med i göra sin PREMIÄR.. yes!!image442
 

Kommentarer
Postat av: Sara&Zappa

Roligt med inomhus träning, och pigga och galna hundar ;)
Skönt att Yazza är på G igen :)

2007-11-27 @ 13:06:15
URL: http://www.sarastassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0