Träning med gänget!

Marie och jag bestämde att vi skulle träna i kväll! Hon var så himla gooo... som sa att hon skulle 1) ta fram en bana! 2) börja bygga den eftersom jag ville dels ta hand om min egen träning(inte bara hunden bör vara i bra form)! samt se till att Zehera var ordentligt uppvärmd! Fast jag misstänker att hon insåg att det med min hjälp skulle det inte bli någon bana!
Tina med Mikaela , Malin, Yvonne samt Wictor slöt upp så vi var ett laddat gäng!
Vi tränade bana två gånger och sedan var det självständigt slalom som gällde! Vi måste ju göra vår läxa, Zehera och jag!
Efter träningen tog vi en tur i fårhagen och det är så skönt att hundflocken fungerar så bra! Tycker ju lite synd om Charlie, kan inte vara lätt att vara enda killen!







Lite inspirerande musik! Ge järnet i helgen mina kamrater!

Kommentarer
Postat av: tina

Jaa, några av oss andra sviker ju och är hemma - varför är det alltid du och jag Marre ??? Du ska se att de får en så´n här kanonhelg igen - som vi kommer att få höra LÄNGE!!!

Kramkram

2008-08-14 @ 08:58:07
Postat av: Marie Å

Ha ha ha tjänster och gentjänster L tycker vi alla är bra på att hjälpas åt.Visst var det en trevlig kväll. Å Challe njuter nog i fulla drag när han är ensam hane. Inser att nu kanske det är dax för mig att dra på mig joggingdojjorna oxå hua

Kram

Marie

2008-08-14 @ 11:23:19
URL: http://www.charlie-diva.se
Postat av: Sara

Hej hej!!!

Det går så där, vi har inte fått den såld än :( Trist!!!

Annars är det lugnt, själv då??? Tävlingar inplanerat?????

kram sara

2008-08-15 @ 10:43:58
URL: http://sarasvovvar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0