Oj, oj. vad tiden går!

Jag kan tycka att det är lugnt på hundfronten, för att inse att mot en "normal hundägare" så händer det nog en hel del... 
Förra veckan var det simning, klippning, agilityträning, workshop, skogspromenader..


Har bestämt mig för att ge lydnanden en chans... Har insett att om vi skall hålla på med spår, så behöver vi kunna lydnanden också!
Yazza älskar att träna och bli belönad. Marie har lovat att vara vår personliga coach. Emma vill träna tillsammas med oss. Marianne kommer att ta sitt "ansvar".... Vilka vänner jag har.. Det kan ju inte gå fel!
Så nu skall jag goggla och läsa på vilka moment vi skall träna på!

Kommentarer
Postat av: martina

Det gick okey, inte super, men okey.

Åh, va spännande! Ska bli kul å se vad det är för krabat ;)

Kram

2008-10-31 @ 21:10:42
URL: http://yevonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0