Nya erfarenheter!

Crozza och jag var i Enköping i går. Började med förberedande agilitykurs! Vi tränade däck, springa genom hopphinder mot godisskål samt tunnlar och passivitets träning. När det var en kvart kvar på kursen märkte jag att Crozza hade svårt att hålla fokus... Perfekt att träna på att kunna sitta uppbunden och hålla sig lugn. Lånade hennes syrra Thing och kampade lite framför Crozza. Vet inte om det var utmattning eller att hon inte brydde sig? Satt snällt och tyst hela tiden.
Efter en lunchpaus åkte vi till skogen för att vara med om sök. Det var premiär för mig och givetvis för Crozza. Sanna kallade det tant Sök, det som vi gjorde med valparna. Vi hade deltagare som kan en hel del om sök med oss. Marie och Minos, Minos är Crozzas morfar samt Stina som är Trollas (Crozzas syster) matte. Så får vi inte glömma Sanna vår uppfödare. Med all den erfarenheten runt oss på vår premiär gjorde att det kändes tryggt!
Sanna filmade.


Crozza har hittat sin figurant och blir rikt belönad.

Mamma Tijah med en del av sin valpkull, Vegas, Link, Thing, Crozza och Trolla.

Crozza fick bakläxa då hon inte kunde sitta stilla...

Kommentarer
Postat av: Marie L

Hej det var jättekul att träffa er igår och se alla valparna. De har utvecklats så positivt allihop och Crozza är en liten pärla, full av energi. Nu får ni träna sitt stanna kvar tills nästa gång vi ses så att hon kan fotas/posera bredvid morfar också.

Kramar och ha en bra vecka!

2009-02-16 @ 23:09:35
URL: http://www.123minsida.se/Minos
Postat av: tina

Söööta Crozza och alla polarna :o)



Sååå kul att kunna träffa syskonen sådär :o)



Tina

2009-02-17 @ 16:47:03
URL: http://nixxa.bloggagratis.se
Postat av: martina

Ja, vissa dagar är så där...dumma.

För mig är det nog mest tentan som spökar, då ja känner mig så oförbered plus att jag är arg på upplägget...men just igår var allt skit.

Idag har det faktiskt varit bättre för mig med :)

Hur mår du och de fyrbenta annars?

Kram

2009-02-19 @ 16:48:18
URL: http://yevonde.blogg.se/
Postat av: Katarina

Nej nu får ni coola ner er lite! Mina hundar kommer öka kraven på träningstider markant om dom får reda på allt ni gör :-)

2009-02-19 @ 17:59:42
URL: http://lazyochzero.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0