Long time no see!

Oj, man kan ju tro att inget händer hos oss! Tvärtom är det faktiskt! Det är saker på gång hela tiden!
Jag och Crozza och även Yazza har gått kurs för Jenny Damm samt Malin Elfström.
Har tävlat apellen hemma som jag verkligen inte var nöjd med. Blev godkänd men inte uppflyttad!
Maja har tagit oss under sina vingar för att hjälpa till med målet! Än finns det en hel del att träna på upptäckte jag idag. Ja, visste nog det och egentligen var det nog för tidigt att tävla igen! Platsliggning samt budföring gick kanon med 10:or på båda momenten men sedan började det krångla. I ösregn börjad  linförighet  bra men efter att jag hade fått en tillsägelse att släppa ut mer koppel trodde nog Crozza att vi var ute på en "vanlig" promenad!
Allt vad fokus och koncentration var borta  och hon var inte med mig! Resternade moment gick uruselt!  Beslöt att bryta och skippa spåret. Om det blir någon mer tävling i bruks är jag tveksam till just nu! Vi kan spåra ändå utan att tävla!
Vi åkte hem och tröstade oss med lite vallning!
Närmaste veckorna skall vi gå en kvällskurs för Anna och träna svängar! Vallläger samt en inomhustävling i agility är också inplanerade!
Nya fårhuset!

Kommentarer
Postat av: Emma & Arrac

Klart att ni ska ge er på tävling igen! Ibland går det inte som man har tänkt sig :)



Kul med 10:orna!



Halvbror Arrac hälsar!

2010-10-25 @ 10:08:57
URL: http://www.hundreda.se
Postat av: Emma & Arrac

Ja det vore jättekul att träffa er! Det tycker jag vi ska göra!



Hur jobbar du? Heltid? Mån-fre? Jag har lättast att ses i veckorna. Men vi hittar nån dag!

2010-10-25 @ 12:03:38
URL: http://www.hundreda.se
Postat av: STINA O TROLLA

Grattis till er! Sett filmen..finn fem fel;=)). Jag såg då inga. Impad, ni är jätteduktiga. Kontakt har ni ju också. Så klart en liten appell går att fixa.

Vi vill också köra agility, men Trolla är som en helikopter så jag undrar om vi ska ta upp det lilla vi provat igen...kanske kanske.

2010-10-25 @ 18:19:35
Postat av: Marie L

Oj har du uppdaterat, kul! Jaså blev det tävling igen va ni e duktiga. Synd att ni bröt, men ni kan ta nya tag till våren kanske....

Ha en skön helg!



Kramar från oss

2010-10-28 @ 18:40:18
URL: http://www.123minsida.se/minos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0