Promenad i skogen,,,

Ringde min uppfödare igår och frågade hur långt Yazza kunde gå ( hade fått kommentaren vad min uppfödare tyckte om våra promenader)? Hon skrattade gott år mig! Hennes svar innebar att vi gick en lång skön skogspromenad.
Hundarna var som galna! Yazza skall ned i varje dike och vattenpöl.   
På hemvägen svängde jag förbi fåren för att se hur det var med alla lammen.  Vissa stod i en flock som ett annat ligist gäng andra höll sig till sin mamma. Baggen kom fram och ville bli kliad, så där stod jag och försökte fota och klia honom samtidigt.
Micke(sonen) kom på kvällen, så då åkte grillen fram för första gången i år..
image141
image142
image143
image144


Kommentarer
Postat av: martina

Tack tack! Jag skrattade när jag läste ditt senaste inlägg, där Yazza är tokig i alla pölar och diken. Vi har en likasan nämligen. När Martin såg bilden på Yazza med halvblöta ben utbrast han "Men det är ju Ella!"
Jag vet inte exakt varför jag ogillar dockor, de är bara läskiga...clowner är inte roliga de heller.

2007-04-01 @ 11:12:00
URL: http://yevonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0