Sommarcupen!

Eller vi kanske skall döpa om den till regncupen.
Det var en tapper skara som ställde upp i hällande regn idag...
Vi började med hoppklassen som gick bra fram till slalomet, för där hade jag för bråttom och drog ur henne när det var två portar kvar. Jag strulade till det ,så vi blev diskade.
Kan bli så trött på mig själv,, Vet ju att man skall tänka två pinnar till.
Sedan var det agility klassen där jag tabbade mig för Marie och Charlie. Var nämligen tidtagare och tryckte bort deras tid. Och de hade ett nollat lopp. Usch kände mig miserabel.
De körde om, nollade som tur var och jag höll mina fingrar i styr.
Zehera och jag körde ett nollat lopp ,vet inte tiden men det kändes bra. Seg på gungan fortfarande,det är bara att träna, träna.
Hon hade mer fart i kväll, om det beror på att jag  bara kört motivations träning efter våra lopp i Södertälje eller om påverkan av löpet har släppt ,vet jag inte.
image248

Kommentarer
Postat av: Sara

Mer bilder kommer, men det tar ju sån himla tid att lägga in alla bilder..
Nej, vi ska inte till härnösand, kommande tävlingar är, borås, bjuv, linköping, bollebygd och rättvik...
kram kram

2007-06-29 @ 21:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0