Fredag igen,,,

Tänk vad tiden rusar förbi,, Måndag-fredag hela tiden.
Det innebär att Yazza växer så det knakar. Nej jag vill inte, vill ha min lilla valp kvar. Som Therese sa " hon luktar inte valp längre" Samtidigt är det så kul att följa hennes utveckling, kan faktiskt gå bredvid Zehera i koppel utan att anfalla hela tiden under våra lunch promenader i Stockholm City.
Yazza kan sitta vid kanten av körbanan på Sveavägen och kissa, det kommer en buss eller motorcykel och stryker förbi, hon bryr sig inte. Människor i kvarteret som hon har mött i två månader nu , hälsar hon glatt på. Jaa, där är han som delar ut tidningen City, och där är hon som jobbar i "affären med de konstiga hundarna",, Klappa mig , klappa mig!!!  Dom två står alltid där och röker.. Vet att dom gillar mig..Klappa mig, klappa mig.
Vi går förbi lekplatsen,, ohhh barn ,vad roligt dom verkar ha,, Kan jag få vara med? Svansen går som en propeller!
Men det bästa på hela dagen är att komma hem och ta den sköna promenaden i skogen. Då rasar båda hundarna runt som två skållade illrar och all energi som de har samlat under dagen används.

Bilden visar för mig hur livet är ,,, Slingrig väg framåt med både sol och skugga..
Citat!

"Låt inte gårdagen ta för stor del av dagen"
image131

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch ja, vilken vecka det varit... men nu är det på bättringsvägen iaf..
Vad mysiga promenader ni och jag skrattade gott åt era promenader i stan :) Hälsa på alla!!??!!
Hon är tuff den lilla damen... :-P
Nu har jag koll på vilka tävlingar ni ska på oxå..
kram sara

2007-03-23 @ 23:55:51
Postat av: Eva W

Vilken affär är det du jobbar i? Det händer att jag befinner mig i Stockholm city och man ville ju gärna se de här tjejerna i verkligheten...

2007-03-24 @ 10:55:33
URL: http://wieselgren.se/blogg
Postat av: sara kalle och zappa

Hon har sån härlig attityd till livet Yazza :)
Tror att jag ska börja leva lite mer efter ditt ord språk det var riktigt bra ;)

/Sara

2007-03-24 @ 10:59:53
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: tina

Hej och tack! Vilka härliga bilder på de båda tillsammans. parhoppet var helt underbart:o)
Och tack nu vet jag Era tävlingar. Jag har anmält till ett par av dem....
Ha en fortsatt härlig lördag
Ses snart !
TinaochNixxa

2007-03-24 @ 22:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0