Sol, sol,,,

Dagen har bjudit på sitt allra bästa väder! Oj ,vad jag njuter. Lånkalsongerna har inte åkt av ännu men överdragsbyxorna är av den tunnare modellen. Och om jag förstod det rätt så var det fler än jag som var välklädd?
Tina, Marianne mötte upp på klubben för lite träning. Malin var redan där och lite senare dök Thomas upp.
Känns som alla kommer ur sina hålor när solen kommer fram. Crozza fick börja på agilityplanen och Yazza placerades i buren och Zehera utanför!  Tränade däck, tunnlar, torr handling samt med hjälp av Tina som skålvakt lite framförbyten.
Dags för Crozza att gå in i buren och Yazza att komma ut. Crozza förde ett herrans liv och mer burträning är det som gäller för henne.
 Yazza tränade 4-portar slalom först. Sedan hjälpte Marianne mig som skålvakt  när vi tränade hela slalomet.
Tränade även kontaktfält och upptäckte att Yazza tittar väldigt på mig och väntar på vad hon skall göra. Något som vi får träna bort. Nu har vi fått hem vår fina balans så vi kan träna lite varje dag.
Zehera fick träna slalom och lite fartträning!
Sedan tog vi alla hundarna på en tur i fårhagen. 4 st sheltisar, 2 pumisar och 1 aussie. Vilken flock! Crozza skötte sig riktigt bra och busade bara lite med de mindre hundarna!
Premiär för grillen idag....



Kommentarer
Postat av: martina

fina flickor!

2009-04-05 @ 11:15:10
URL: http://yevonde.blogg.se/
Postat av: tina

Tack själv för härliga timmar :o)

Hihihi, självklart tältar vi brevid :o) Ett klart måste. Och då blir det förhoppningsvis mycket barnträning för Crozza. Fick nästan med mig Mickis idag till kursen, men hon ballade ur, fick ingen skjuts hem :o( pappa jobbar...

2009-04-05 @ 12:44:47
URL: http://nixxa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0