Lite kort!

Nu har snön kommit! Hoppas att den ligger kvar ett tag. En vit jul vore inte så dumt!
Helgen som var tittade jag på NM i agility på Stockholmsmässan! Inser att vi har lite att träna på!
Helgen som kommer skall vi flytta hindren till Kistamässan! I början på januari har vi 4 dagar med tävling! Både Yazza och Zehera skall tävla. Får väl springa barfota om jag inte kan ha skor på mig!
Crozza löper igen vilket ligger mycket bra till i tiden! Ofta är det en lugnare period nu.
Fabian vårt barnbarn!

Kommentarer
Postat av: Malin&Arwen&Eowyn

Åh, vilken sötnos han är! Ser väldigt snäll ut (om man nu kan se sånt på ett kort ;-)



Ha det!

Malin

Postat av: Kärran m jyckar 4

Vilken söt unge!!

Är du säker på att han är ditt barnbarn? ;)

2009-12-18 @ 16:53:59
URL: http://www.storolillnos.dinstudio.se
Postat av: Marie L

Oh vilken lite sötnos till barnbarn!

Skicka din e-post adress till mig, den har försvunnit i etern!

kram

2009-12-19 @ 09:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0