Snö, kallt och halt!

Upptäckte att Crozza hade en svullnad på insidan av låret efter helgen.Så halt som det är så är det lätt att få en sträckning! Har hållit henne någorlunda lugn ett par dagar och det verkar som svullnanden har gått ner en del. Skall be Crozzas gudmor titta på henne när vi är i Enköping i helgen!
Varje lunch går vi upp till Observatorielunden och tränar. Lek och kamp fast det är andra hundar i närheten.
Vi har några kvällar tränat med Nina Ottossons produkter. Jag har suttit i dörröppningen och haft en hund framför mig och två bakom ryggen.

Började med den här. Crozza jobbade mycket metodiskt och med struktur. Blev inte förvånad har sett det hos henne tidigare. Det slarvas inte! Yazza är "yrhönan" allt skall gå, fort , fort... Zehera har gjort det så många gånger så hon bara fixar det!

I dag bytte jag till den här! Kan sammanfatta att den var för lätt för Crozza.


Lite bilder från helgen som gick på Zehera och Yazza!




Kommentarer
Postat av: martina

Kul att se Yazza springa och leka!

2009-02-20 @ 10:34:22
URL: http://yevonde.blogg.se/
Postat av: Maja, Achilles & Link

2009-02-20 @ 11:25:31
Postat av: Maja, Achilles & Link

Spännande med lydnad! Min första lydnadshund med, men som tur var har jag ju bra hjälp nära till hands! idag ska vi till västerås BK och träna lite! Ses i helgen!

2009-02-20 @ 11:26:38
URL: http://warriors.nu
Postat av: tina

tack för en trevig kväll igår :o)

Självklart ställer Mickis upp som "barnträning" - bara nyttigt för Crozza. Säg bara till var och när - :o)

Härligt med SNÖ och lov....

Tack för värmande ord-tänk vad det gör mycket i mörkret :o)

Kramkram

2009-02-22 @ 11:33:54
URL: http://nixxa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0