4 januari 2009!

Klockan ringde vid 5. Dags att göra sig i ordning för Kistamässan. Min sista dag som tävlande samt funktionär!
Tävlingen har flytit på bra förutom lite smärre saker. Det var 6000 st besökare på mässan idag och agilityn hade en stor publik. Det var många som hängde på sargen, så många så att sargen gav vika.
Om jag kort sammanfattar våra lopp så gick det bättre i dag än i går! Även fast jag diskade oss i agilityloppet! För jag utförde dödssynden släppte hunden med blicken och hon kom bakom min rygg!
Yazza och Crozza har varit i skogen med husse så det har inte gått någon nöd på dom!

Crozzas sele är inte för liten!.. Ser så ut när hon sitter...


Kommentarer
Postat av: Sara

Oj det måste ju varit sjukt många om dargen gav vika :o

Kul att det gick bättre idag :)

2009-01-04 @ 21:50:41
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Michaela

Jo jag tror nog det jag med, folk kanske måste få sig en Aha upplevelse om vad som kan hända innan det tar tag i saker o ting. Sorligt men sant..:S

2009-01-05 @ 21:10:10
URL: http://agla.info.se
Postat av: tina

Phu det var tungt att gå upp måndag morgon..men det flöt på bra idag och inga missar i prisutdelningen :o)

Undrar om Naya vet om hon äger en bakdel, att hon har en nos vet hon och där finns en mun man kan damsuga golv med... hahah

Kamkram Tack för helgen!!!

Tina

2009-01-06 @ 11:39:13
Postat av: Matilda

Vilka fina bilder :)

2009-01-06 @ 14:48:18
URL: http://www.goldenliv.com
Postat av: PumiL8

2009-01-10 @ 19:57:11
Postat av: PumiL8

2009-01-10 @ 19:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0