Vad händer?

Hittade en bild på Crozza som är tagen på jobbet!
Liten och söt... Ja söt är hon fortfarande, men inte lika liten.
Hon har börjat löpa. Synd ,hon kunde ha väntat ett tag till. Men det är ju inget jag kan bestämma över!



I lördags åkte jag till Gryts skärgård. Väldigt vackert låg Mosses ställe.
Det som fick mig att åka 30 mil i en riktning var hans kunnande i vallning.
Vi hade en mycket trevlig samt lärorik dag. 
Vi blev visade hur Mosse tränar sina hundar De yngsta var 7 månader och den äldsta 8 år.
Kände mig riktigt inspirerad när jag satte mig i bilen för hemfärden.



I måndags var det öppen träning på klubben. Daniel hade med sig en klass 2 bana.
Yazza gick så bra. Tog hela banan och jag blev så glad. Duktiga Yazza som kämpar på och vill så mycket.
Nu får jag verkligen ta tag i kontaktfälten.
Yazza väntar på sin tur!


Och här ligger Zehera och undrar när hon skall få göra något?

Crozza har varit i fårhagen men det är för mycket jakt över det hela. Saknar en fåll där vi kan träna utanför fåren. Hon får vila från fåren ett tag, för vi behöver ha ett stopp.. Hårt jobb! "Ler"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kan bara söga det samma om lördagen, mycket lärorikt och det var jätte kul att träffas igen...Hälsa den numera stora damen Crozza" ;-)

Mvh Tina

2009-06-10 @ 14:37:02
URL: http://www.bluewingfires.com
Postat av: Tina & Håkan

Visst kan vi vara behjälpliga lite av start träningen.., Håkan är den som är bäst på detta!

Hör av dig,,kanske vi kan ses någon kväll hos oss när det passar alla...V.28 börjar vår semester om det inte hinns innan:-)

2009-06-11 @ 17:58:58
URL: http://www.bluewingfires.com
Postat av: tina

Leeeeeediiiiiig!!!!!!! Elevlöst - :o)

Bara tre arbetsdgr kvar. Sen blir det träning :o)

Nixxa trebent idag en kort stund, sedan o igen. Lös och varm i slutet på en 45 min prom, vad gör man?????

Sååå häftigt det var att se Crozza i måndags, vilken tjej, bara hon håller :o) Lilla Crozza som blitt stora damen, liten o söt hon kommer att förbli ... men mycket att bita i. Det är ändå en bra kombination med matte :o) Kramkram

2009-06-12 @ 23:12:34
URL: http://nixxa.bloggagratis.se
Postat av: Marre

Tina min vän!



Jag vet att det är svårt att hålla isär namnen. Men du menar Yazza?



Kram

2009-06-13 @ 10:42:04
Postat av: tina

Hehehe, ja såklart :o)

Det är ju alla dina zzzzzzzzz :o)

Kram

2009-06-13 @ 10:58:02
URL: http://nixxa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0