6 månader!

47 cm hög och 14 kg.


Sanna passade på att putsa på hennes öron när hon hade chansen! Riktigt snygga tycker jag!

Var ner på fotbollsplanen och tränade inkallning, sitt stanna kvar, samt lite olika kamplekar.
Tränade också på att hon inte skall ta utslängd leksak utan komma till mig när jag ropar. Funkar inne men inte ute. Så vi backar bandet!  Tränade en hel del gå fint i koppel! Crozza och jag har som ni vet olika uppfattningar om vad det innebär att gå i koppel. När vi gick hem så räknande jag stegen, 1,2 ,3 osv när hon gick fint bredvid. 10 steg, klick ,belöning, 15 steg, klick , belöning osv... Innan vi kom hem så gick hon 30 steg bredvid med slakt koppel. Men då var inte pumisarna med! Enklare att träna gå fint i koppel utan de andra två!

Som vanligt full fart!




Kommentarer
Postat av: Marie L

Fina bilder osm vanligt, skam den som ger sig gällande kopplet (kanske är det ärftligt att dra i kopplet--i generna på något vis??!!!)

Tycker att Crozza påminner om morfar Minos som ung i huvudform just nu.

Ha det gott och kram

2009-03-14 @ 19:24:52
URL: http://www.123minsida.se/Minos
Postat av: Sara

Tjo ho, vad hon springer lilla crozza...

hon har ju vuxit om Vila nu ;) börjar bli stora damen nu, eller?? =)

Snöplogen ja, hon är helt tokig i snö... Blev nöjd med kortet...

Hälsa familjen...

Kramar

2009-03-14 @ 23:37:21
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/
Postat av: Maja, Achilles & Link

hon växer! Det var kul att träffa henne i veckan!

2009-03-15 @ 10:34:38
URL: http://warriors.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0