Händer inget speciellt!

Just nu händer det inte så mycket! Det är skogspromenader, lite träning för hundarna och en väntan på våren!
Tack för sommartiden, var fortfarande ljust klockan halv åtta i kväll!
Crozza och jag åkte till Tina innan vår kurs idag! Mikaela skulle få vara övningsobjekt. Crozza tycker nämligen att barn är obehagliga varelse!  Efter en stund vågade hon ta av den goda skinkan som Mickis hade i handen! Innan vi åkte därifrån tog Crozza  kontakt med Mickis och buffade på hennes hand. Mickis är riktigt cool med hundarna och tränger sig inte på utan väntade lugnt på att Crozza skulle ta kontakt. Tack för ditt tålamod, vi kommer igen!


Näst sista gången på Crozzas kurs!.. Vill inte att den skall ta slut. Får en massa aha upplevelser hela tiden!  Inga frågor är dumma och jag får massor av tips och råd!  Vore kanon om gruppen kan fortsätta att träna tillsammans,,, Vad tror ni andra?
Har anmält Yazza till agilitytävling i början på maj. Kommer inte att starta henne då, eftersom hon knappt har tränat.
Bara underlaget blir bättre skall hon få börja sin träning. Sedan får vi hålla tummarna att hon håller!

Kommentarer
Postat av: Rosie

Jag är gärna med och fortsätter träna bara tiden räcker till. Det är ju bara SÅ roligt!

Tänk om det var 48 timmar på dygnet i stället....

Rosie

2009-03-29 @ 20:57:39
Postat av: Louise & Hjördis

Vi vill oxå va med. Kan vi inte försöka ha en dag i vecka vi möts på klubben? Kanske söndag em?

Vi måste ju bygga vidare på "projekt 08" och vår "elit" satsning ;)



Ses nästa gång..

2009-03-29 @ 21:54:00
Postat av: Catherine o Xanto

Vi är gärna med o tränar det är bara så kul o nyttigt, superkram till Malin. Det tar slut alldeles för fort bara. Ingen dök upp på 08-gr i morse bara vi som tränade bak klubbhuset u skotten, så det är väl en idé att fortsätta 08-gr med agility'n..God kväll voov

2009-03-29 @ 22:11:33
Postat av: tina

självklart vill vi haka på...

Hon var så duktig lilla crozza, micis säger att hon får komma igen - trots hennes busy scedule. hihi

kram tina

2009-03-29 @ 22:26:21
Postat av: Malin, Arwen & Eowyn

Ja! Det är klart att vi ska fortsätta träna tillsammans! Fast då kommer jag såklart att springa runt med hund jag med, kan kanske vara en sk spelande tränare ;-)

Som sagt är tiden det enda hindret. Att timea in nio busy människor på samma gång... Men det ger sig, bara viljan finns!

Kram och tack för alla snälla ord

2009-03-29 @ 23:21:32
Postat av: Yvonne, Phoebe, Mackan, Lifa, Lilla Vieux

Självklart vill vi också vara med och träna... på något sätt brukar vi ju få ihop tiden...

2009-03-29 @ 23:53:51
URL: http://www.facerase.biz
Postat av: Malin med Vegas

Ja visst är det som du skriver, att allt brykar lösa sig.

Jag har tyvärr tackat nej till spårlägret för ingen av er andra fick ju någon plats och jag ville inte åka själv, sen upptäckte jag även att jag skulle jobba den helgen. Hade varit kul och behövligt annars. Du och Crozza får lära oss andra sen=)

2009-03-30 @ 17:06:52
URL: http://hundskoj.zoomin.se
Postat av: Marianne D

Jag vill också vara med och träna fast jag inte gått på kursen, det skulle vara jättekul. Har ju legat lite lågt med träningen då Bessie varit sjuk men nu är det full fart igen - tur. Det är alltid jättekul och lärorikt att gå kurs, ska bli jättekul att gå på kurs för Yvonne, hoppas vädret blir bättre och att kursen kommer igång snart - längtar. Vilka härliga instruktörer vi har!!



Vi hörs

2009-03-31 @ 22:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0