Planering för fåren!

Planeringsmöte för fåren har Crozza och jag varit på i kväll.
Hämtade upp Daniel och Tess och styrde bilen mot Vallentuna. Vi satt och snackade i bilen och jag glömde att svänga mot Vallentuna och fick åka cirka 1,5 km och vända. Det var tur att vi hade en vägbeskrivning för Åhza bor långt ut på landet. Det kändes så när vi snirklade oss dit på små smala grusvägar.
En yster hop med hundar mötte oss vid grinden, inte blev det lugnare när Crozza och Tess kom.
Simon dök upp senare och skyllde på att han inte hade sin GPS...
Nu vill jag ha vår så vi kan börja fixa hagar och köpa får.




Här är inte Yazza gammal.

Kommentarer
Postat av: martina

Självklart! Rasmus är bra att träna på då han inte är så på. Han är mer farsinerad av katter än av hundar om man säger så :)

Bara att du hör av dig.

Kram

2009-03-20 @ 17:14:07
URL: http://ellsonbus.blogg.se/
Postat av: Dolph

Tack själv! Fast dom där Smarrypinnarna du lämnade gick inte av för hackor, jag har snart satt i mig hela lådan själv! Undrar hur det gick till? rodnar



Hoppas ni hade det kul på kryssningen!

2009-03-22 @ 21:53:38
URL: http://ahzaleoni.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0