Helgen!

En rapport utan bilder! 
Lördag tillbringades med det härliga gänget i hagen!  Det jobbades och slets med stolp och staket! Tur att Simon var med...
Man skulle vara en Marlena med hennes biceps. Fast det kan jag ju bli, nu när hagen är färdig kanske min egen träning kan få lite tid?
Både lördag och söndag har pumisarna fått korta pass på agilitybanan. Känns bra att träna på det här viset.  Hundarna är verkligen på när de får sitta kort stunder vid sidan av banan samt att det är korta pass på övningarna.
Crozza och jag vari Uppsala hela söndagen och spårade med syster Trolla samt morfar Minos. Oj, vad vi lärde oss mycket.
Väldigt intressant att se både Trolla och Minos jobba.
Nästa gång kanske vi kan vara på hemmaplan?

Kommentarer
Postat av: Marie L

Hej hopp! Vilken matchvikt, är lite avis faktiskt!!! Nutrilett nästa!



Självklart spårar vi i era trakter framöver. Kanske färdigsnitslade spår skulle vara bra(hi,hi).

Ha en skön Kristi him//Marie

2009-05-19 @ 10:13:18
URL: http://www.123minsida.se/minos
Postat av: Stina

Inte så stor skillnad ändå på töserna. Håller med Marie att vi självklart kan spåra i era trakter nästa gång. Trevlig helg /Stina

2009-05-19 @ 11:59:28
Postat av: Linda

Tummen upp för djurvänner! =)

2009-05-20 @ 19:13:17
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: eva marie

missade hur det gick för er igår!? får läsa här ef helgen ;) tack för boken iaf, så snart jag lyssnat klar på simons psykotiska bok så blir det lite skrämmande deckare :D

2009-05-22 @ 18:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0