Hur ser planerna ut?

Nu ligger ett nytt år framför oss! Har på känn att 2010 kommer att bli ett år fyllt med massor av bra saker!
Den första 6 månaderna kommer jag samt mina följeslagare att gå en massa kurser.
Sedan blir det examen på våra kunskaper i form av tävlingar.
Vi kommer inte att tävla mot någon annan än oss själva!
För att jag och hundarna skall utvecklas åt rätt håll ur min synvinkel, så är det oss det gäller och jag kommer inte att tillåta mig själva att göra några jämförelse med andra. Ett av mina viktigaste mål är att vi skall ha roligt och det kommer att genomsyra all vår träning och även tävlingar! Lätt att säga, men så viktigt att följa känner jag!
Så det är mina mål i stort!
Som skall brytas ner i mindre mål vilket bl.a innebär, MH samt start i agility och apellspår för Crozza.
När i tiden vi skall starta bestämmer jag inte nu. Det beror på när hon är mogen och så bra grundtränad så hon har en chans att utnyttja sina kunskaper på ett rättvist sätt! Vi kommer att fortsätta valla och prova rapport.
Zehera kommer när det gäller agility att få vara sällskapsdam samt starta i några tävlingar. Det beror helt på hur hon tycker att det är på agilityplanen i år! De sista tävlingarna 2009 visade hon en glädje och kämparglöd, vilket gjorde att jag kunde se att hon tycket det var kul! Zehera kommer att få träna viltspår, då det är en aktivitet som hon älskar.
Yazza kommer att fortsätta sin träning inom agilityn. Fokus under våren kommer att vara kontaktfält samt att hon skall tränas i olika hinderkombinationer! Yazza kommer också fortsättningsvis att få träffa fåren och träna korta stunder.
Nyårsdagen 2010

Kommentarer
Postat av: Malin m. Vegas

Gott Nytt År!! Spännande och sunda planer inför 2010 läser jag. Vi följer er med spänning! Lycka till på kista mässan nu, så ses vi på söndag! Va spännande det ska bli!

Kram från oss!

2010-01-02 @ 00:53:31
URL: http://http://truefriend.bloggplatsen.se
Postat av: Marie L

GOTT NYTT ÅR och lycka till med era planer inför året! Kramar från oss

2010-01-02 @ 19:07:54
URL: http://www.123minsida/Minos
Postat av: Anonym

GOTT NYTT ÅR och lycka till med era planer inför året! Kramar från oss

2010-01-02 @ 19:08:42
Postat av: Marie L

GOTT NYTT ÅR på er och lycka till med planerna inför året!



Kramar från oss.

2010-01-02 @ 19:09:57
URL: http://www.123minsida/Minos
Postat av: Marie L

URSÄKTA trodde ej att tidigare meddelanden det "gick in"!

2010-01-02 @ 19:10:48
Postat av: tina

Låter som kloka mål :o)

Jag ser fram emot 2010 och det främsta målet för mig är att få tysta hundar i buren då jag kör den andra :o)

Hihihi, vi kanske kan hjälpas åt ;o)

Kramkram

2010-01-03 @ 01:00:07
Postat av: Petra

Vilken sund inställning till detta nya år!

STOR KRAM till dig för dina snälla ord i min blogg.

2010-01-06 @ 22:05:59
URL: http://petrasbc.inc.se/
Postat av: Malin m Vegas

Hej. ja tack själv, det var ju inte allt för ansträngande=) Jo det såg kul ut och vi är sugna... men vegas är ju lite galen... Och jag är inte så sugen på att tävla inomhus, det är ju så halt! Hoppas nu att vädret blir lite varmare till på söndag, vi vill valla!

2010-01-08 @ 10:18:43
Postat av: pumil8

Duu, Fjugesta ligger mycket nära Karlskoga och en gratis säng, kul med lydnad, har varit i hallen för en dubbel lektion idag, Fryser ännu....kramL8

2010-01-09 @ 22:09:44
Postat av: tina

Hejhej...hur kan du tro att vi har många hundar :o)

Tur att Hans har varit på hockey hela kvällen, hahahah.

Im ska till Daniel tis kväll, så det blir bara 2 dgr hoppas vi på :o) Jag hade kunnat haft han längre, men tror Hans kommer att få problem :o(

Jag tror jag bara tar Nixxa med mig, då Naya löper -hade velat haft Naya faktiskt. Ska kolla om det blir han-hundar med först. Åker gärna tillsammans :o) Ska kolla om H behöver bil då åker jag gärna med dig :o) , fräckt va!!! Annars kan du åka med mig :o)Kramkram

2010-01-10 @ 21:20:51
URL: http://nixxa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0