Söndag, vilodag? Not!

Det känns som lite obalans i mitt liv just nu!
Beror nog en hel del på att kvällarna är så mörka och korta! Det krävs sin kvinna för att hinna träna tre hundar! Om jag skall vara ärlig så får Zehera ta det lite lugnt med träningen,,,
Så här kan en helg se ut.
Lördag, promenad på isen på morgonen med alla hundarna.
Träffas hos fåren för att fixa med halmen, mata och se till att fåren har vatten! Gick inte att valla, då det var för mycket snö!
Tina, Mathilda , Daniel och jag träffades på klubben för att träna lite agility.
Hem och städade!
Hundpromenad!
Vid sex tiden hälsade jag på mina favokillar. Lior och Fabian.
Hundpromenad innan nattning!
Fabian 5 1/2 månad!
Söndag.
Kort promenad på morgonen,, Sov nog lite för länge?
Bälinge klockan 11.00.
Handlingskurs för Malin Elfström. I dag fick Yazza följa med!
Hon är så rolig att träna. Malins tips var så kanon!  Om Yazza håller och hennes matte kan sköta sig, så kan det bli så bra...
Hem och fixa lite innan min egen träning.
Hundpromenad innan jag och Crozza åkte till ridhuset för agilityträning!
Så nu önskar jag mig en till söndag!!

Kommentarer
Postat av: Malin&Arwen&Eowyn

Ja, helgerna är alldeles för korta. Man sitter för det mesta inte hemma och rullar tummarna när man har hund ;-)

Kul att det gått bra med kurs och träning! Det var synd att jag inte kunde komma.

Fabian är bedårande! Han ser ut som en liten tänkare :-)



Kram

Postat av: martina

Haha, måste skratta lite när jag läser detta! Marre i ett nötskal låter det som :) Men kul är det ju, att gå kurser, träna med hundarna och ha det allmänt kul. Men förstår att du önskar dig ytterligare en helgdag.



Kram

2010-02-10 @ 10:16:58
URL: http://ellsonbus.blogg.se/
Postat av: Katarina

Håller med - för lite lediga dagar! Även om det är mååååånga år kvar kan jag ibland tänka att när jag blir pensionär - då jädrar ska jag träna hund hela dagarna :P

2010-02-10 @ 19:27:44
URL: http://lazyochzero.dinstudio.se
Postat av: Marie L

Skönt med plagade planer. Vår klubb har inte plogats på hela vintern, men det blir förhoppningsvis snart. Tränade själv i ridhus för första gången igår kväll, oj va kul det var (men kallt). Tycker du verkar hinna med MASSOR! Ha en skön helg!

Vi ses snart!

Kramar från oss

2010-02-12 @ 09:37:07
URL: http://www.123minsida.se/minos
Postat av: Maja, Link och Achilles

Härligt att man inte behöver ha tråkigt under helgen! Jag kom igång med agilityträningen denna vecka, dock utomhus. I Ridhuset (som för övrigt är uppvärmt Marie!) tränar vi lydnad, har inga hinder där tyvärr.

2010-02-12 @ 12:46:44
URL: http://greatwarrior.bloggplatsen.se
Postat av: martina

Vi trivs jättebra, längtar tills sommaren dock så att vi kan ta tag i trädgården. Mycket som måste göras där efter att vi grävt upp alltsammans inför dräneringen i höstas. Innvändigt är det också mycket som ska göras, men vi tar lite i taget.



Hur är det med dig? Är foten läkt nu?

Kram

2010-02-12 @ 16:00:35
URL: http://ellsonbus.blogg.se/
Postat av: Catherine

Tjena!! Va du har fullt upp med träning o kurser agility, lydnad, spår, vallning o 3 hundar låter superkul!! Förstår du vill trolla fram veckan till minst 8 dagar .. håller meeeed ;))))

2010-02-12 @ 22:35:33
URL: http://www.majaoxantoseventyr.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0