Höst

Höst



Bilden visar Zehera när vi vallar.
Gäller att hunden är lugn och har det rätta trycket på fåren.
Tycker att vi har lärt oss massor om jag tänker tillbaka på hur det var när vi startade. Hon kan göra kortare hämt, gå bakom fåren, balansera dom bra. Fösa in dom i fållan och få ut dom från fållan lugnt.

I går var vi uppe och tränade ett kort pass på klubben.
Raka banor med belöning i slutet, självständigt slalom, bakombyten samt framförbyten.
Och så "tragglade" vi med gungan!
När vi kom hem hoppade Zehera ur soffan och stukade till foten tror jag. Hon haltar lite,, Vi får se hur det blir med träningen i ridhuset på söndag.

Kommentarer
Postat av: sara

Ja visst är han duktig:)
Jag är verkligen jätte nöjd med honom.
Gud vad spännande med vallning, funderar på att prove det framöver, vi får se om vi hittar några får.
Hoppas att det inte var något allvarligt med Zeheras fot...

/Sara

2006-11-10 @ 14:57:30
URL: http://hem.passagen.se/sara.gs
Postat av: Sara

Hej moster!
Är zehera bättre i sin fot???
Fick äntligen min efterlängtade bil idag....
kram sara

2006-11-10 @ 23:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0