Lätt träning!

I går körde vi lite lätt träning på klubben.
Vi har inte tränat agility på länge så det var roligt att vara på plan igen!

Det stod hinder uppställda så vi tränade på de befintliga kombinationerna.
Mycke fart, hopp och tunnlar.

Tränade även A-hindret där Zehera sprang över riktigt bra, det var bara vi på plan så det var inga störande moment av andra hundar eller människor.

Gungan tycker Zehera är rolig att träna men stannar gärna till innan den slår över...

Nu är Zehera med på jobbet igen då husse har börjat på sitt nya jobb! De långa promenaderna mitt på dagen är slut! Nu är det kvarteren runt Sveavägen som gäller som lunch promenad. Zehera verkar glad att träffa sina "arbetskompisar"!

Kommentarer
Postat av: sara

Hej på er.
Ja jag är så glad att Zappa fick flytta hem till mig, vart verkligen jätte förtjust i Annikas hundar dom gjorde ett jätte bra intryck på mig.
Håller tummarna att det blir en tik till dig :)

/Sara, Kalle och Zappa

2006-11-09 @ 11:04:54
URL: http://hem.passagen.se/sara.gs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0