Träning på söndag!

Kontaktfält


I går var det full fart på vår träning.
Först var vi till fåren för att börja invallningen. Det gick riktigt bra. Arwen gjorde ett strålande jobb, Zehera har inte samma pondus och jobbar på ett helt annat sätt. Vi hade glömt att stänga av strömmen i staket mot hästarna så Zehera fick sig en riktig "kyss"! Som tur var kopplade hon inte ihop det med fåren!

På kvällen var det dags för träningen i ridhuset. Vi körde en bana och efter det tränade vi på några av banans kombinationer.
Det gick bra och Ella hjälpte mig med gungan genom att stå vid slutet och locka med godis! Tyckte att Zehera fick bättre fart över hela gungan igår.... Det kanske går att få bort stoppet innan gungan slår ner!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej! Martina här,som har Gills hund Ella på foder. Hittade din blogg av en slump, när jag sökte på vallning med pumi dök den upp. Hur är det mer er? Jag ska träffa Gill nästa helg. Ellas uppfödare kommer till sthlm så vi ska ta en pumipromenad. Du, jag är väldigt sugen på att testa vallning med Ella. Var vallar du? Har du gått kurs? Var gjorde du det? Mvh Martina Rimsbo

2006-11-27 @ 18:31:41
URL: http://martinaochmartin.hopto.org
Postat av: martina

Här är min blogg, by the way =)

2006-11-27 @ 18:41:42
URL: http://yevonde.blogg.se
Postat av: Sara

Jag blir så trött på denna gunga, önskade att han kunde ha en sån gunga som gizmo har, längst ut å så ner...
Kram sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0