Börjar likna något...

När vi vallade igår såg det riktigt bra ut...
Zehera uppförde sig exemplariskt!

Gick fint bakom fåren,, vänder upp klockan 12.

Vi tränade även lite enklare hämt.. Jag var så nöjd med vårt jobb. Det är en helt annorlunda hund i hagen!
Vi kommer att vara på vallkurs den 14-15 oktober och skall gnuggas ordentligt då.

Nu blev det inget med egna får det här året men det ser riktigt lovande ut till nästa år!

Skall försök få in lite video sekvenser hur det ser ut när vi vallar,,
Trivs riktigt bra med en massa fårskallar! :-)

marre

Kommentarer
Postat av: Martina&Troya&Csilla

Ahh vad sugen jag blir på att se er valla och få lite tips. Hoppas du kan videofilma lite.

2006-09-22 @ 07:24:06
Postat av: Anonym

Martina!

Har du fått mitt mail?

Marre

2006-09-22 @ 08:19:09
Postat av: §

Nej inget mail men det du skickade via Tjafs, jag har svarat dig där också.

2006-09-23 @ 08:01:06
Postat av: martina

oj spillde te på tangetbordet innan jag hann skriva mitt namn

2006-09-23 @ 08:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0