Näst sista gången

för sommarcupen... Nästa onsdag är det Grand Finale..
Trevligt sätt att testa svårigheter under tävlingslika former. Det har varit blandade banor och igår var det riktigt knepiga banor, men så roliga.
Var uppe en sväng i kväll och sprang hoppbanan två gånger och det gick så bra,, Och hade jag gjort i går som jag gjorde i dag, så så skulle nollan varit där som en "smäck".
Ja,som ni förstår så var det disk igår, i båda loppen.. Men det gör inget, för Zehera springer så glatt med bra fart.

Tränade även Yazza men tyvärr har någon som inte förstår bättre slängt godis i tunnlarna,,,
Så helt plötsligt hade jag en hund som stannade i tunnlarna,, Jättegott tyckte hon,, Jag avbröt hennes träning direkt. Hon hade ett val,,,,
image307
Bilden visar Yazza och hennes syrra Orka,, Gissa vem som är vem...?

Vill även skicka massor av grattis och kramar till Martina och Martin som har blivit föräldrar till en underbar liten kille.. En riktig snygging.
Syns på måndag med barnvagn på vallningen!

Rösta på min blogg:http://www.bloggregistret.se/

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det ska bli så fruktansvärt roligt...
men du ska inte dit då eller??
kram sara

2007-08-10 @ 08:52:45
Postat av: Eva W

Jag tror Orka är den som springer först.
Godis i tunnel är ju svårt att motstå. Du får krypa genom själv och kolla först nästa gång...

2007-08-11 @ 12:09:28
URL: http://dogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0