Slut på semestern...

Så ni vet alla ni som har glädjen att få vara lediga med fint väder..
Jag och hundarna sitter på ett varmt kontor mitt i stan i morgon.
Känner ändå mig inte helt missnöjd med vädret, har det regnat så har regnkläderna åkt på, har det varit sol så har shortsen åkt på.
Vi har avslutat vår ledighet på bästa möjliga sätt! 
En helt underbar dag på sjön i dag. Hundarna har lajat runt och haft det skönt. Yazza börjar uppföra sig "vuxet" ,har inte skällt ut en enda människa som har kommit till "vår ö".
Linan har varit  på henne för att hon skall ta det lugnt och jag skall slippa tjata. Det är något märkvärdigt när Yazza får lina på sig, hon blir som förbytt, tar det så cool och försiktigt. Och lugnt får hon ta det, haltar fortfarande. Om det inte går bort den här veckan får vi besöka vetrinären.
Dessutom har Yazza börjat löpa,, min lilla valp..
image300
image301image302image303

Kommentarer
Postat av: Eva W

Löpa!? Dom växer upp på nolltid. Och semestern går lika snabbt. Men jag har två veckor kvar.

2007-08-06 @ 00:50:02
URL: http://dogspot.se
Postat av: Sara & Zappa

Oj är lilla Yazza redan så stor gud vad tiden går fort. Skönt att ni fick några dagar med sol på semestern :)

2007-08-06 @ 08:11:23
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: martina

Oj, lilla Yazza. Va tidig hon är med löpet, kanske kommer mognaden med den också. Här är det cool lugnt, ingen bebis ännu. Är det vallning på tisdag? P.s Cool bikini! d.s Kram

2007-08-06 @ 10:36:24
URL: http://yevonde.blogg.se
Postat av: Sara

Hi hi hi, jo du, det var en syn det.. mormor var på väg med kameran men gav med sig i sista sekund.. hade ju slitit av mig tröjan för att inte svarta ner den men det gjorde jag ändå på något konstigt sätt.. :)
så yazza har redan blivit stora damen..??
kram på er alla..

2007-08-07 @ 20:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0