Vattendjur,,

I dag var det tävling i Kista och jag försökte efteranmäla mig när vi kom hem ifrån Bergslagssveckan,,
Men det gick inte!!  Det är verkligen olika hur klubbarna är gällande att anmäla sig efter tiden har gått ut.. Vissa tar emot och andra är sten hårda.. Det är alltid människor bakom klubben som styr!  Jag blev lite paff av det bemötande jag fick när jag ringde,, Men tänkte att det var kanske ingen bra dag att ringa på..  

Så istället blev det en tur ut i vår underbara skärgård..
Bilderna får tala för sig själva...

image310
image311


Rösta på bloggen:
http://www.bloggregistret.se/

Kommentarer
Postat av: Eva W

Vilka sköna vattendjur!
Om tunnelkryp: Jag gjorde det nyss när det var träningstävling för nybörjare på klubben och jag var hindervakt. En hund stannade i den långa tunneln misstänkt länge. Jag kröp igenom för att kolla om den kissat. (Som tur var hade den inte det). Det var inte helt enkelt att ta sig igenom.

2007-08-12 @ 12:59:09
URL: http://dogspot.se
Postat av: sandra

Gud vad söta hundar du har :D
Jätte fina bilder. Det ser så härligt ut när hundar badar.
Mvh Sandra

2007-08-15 @ 17:08:09
Postat av: gail

hej, jag är uppfödare och instruktör inom Svenska Vallhunds Klubben. det är så att min son 30 år vill skaffa en pumi som har vallning i sig. han fick inte köpa border collie för mig men hans flickvän har en pumi. jag bor på en gård i dalarna med får och mina vallhundar. han kommer att få mycket utbildning om hur får fungerar av mig innan han skaffar hunden men frågan är. var köper man en puli med vallande föräldrar?
mvh
gail


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0