Vinter

Vinter



Jag tycker inte om vintern, behöver ingen vinter. Tyckte det var underbart med 8 plusgrader, så jag slapp frysa.
Zehera älskar vintern, hon springer glatt ut och jagar snöbollar.

I går på träningen i ridhuset så hade det snöat in. Det måste vara fler än jag som inte tycker om vintern. Tre stycken var vi på träningen.
Oj, vad vi sprang, blodsmak i munnen..
Den där idén att vi skall jogga i vår är nog inte så dum!
Zehera var riktigt på hugget mellan varven. Riktigt snabb och tog tunnlarna bra. Många tunnlar var det!
Vad hon skulle behöva förbättra är målsträckorna!
Jag behöver träna på linjerna, har ni hört det förut?

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tycker inte heller om vintern.
Kall om fötter, händer och näsan. :)
Får se de positiva att de blir lite ljusare och att det är lite mysigt när det knastrar under fötterna.

Kraaam

2007-01-23 @ 11:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0