Köööö...

Ungefär en gång i halvåret verkar min väg hem från stan väldigt lååång..
I dag var det dags igen. 2,5 timmar hem, en resa på tre mil..
Började med att Therese (dotter) ringde och sa att det var väldiga köer i Täby,, Ok tänkte jag, det är väl lokalt!
Sedan ringde Perra(man) och berättade att han satt fast på Stocksundsbron,, Då började jag fatta, lång väg hem..
Hade en tid för behandling klockan 19.00.. Bye, bye..
Hundträning, Bye,bye,,
19.40 svängde jag in på gården,, Bytte kläder snabbt och ut med hundarna.. Lyckades få in lite inkallning samt koppelträning på det lilla svarta monstret,,, Hon fattar så snabbt, även saker som inte är bra. Konsekvens till 100% gäller.
Hon har också kommit på att det är olika regler som gäller för husse och matte..
Hennes öron pekar just nu åt alla håll..
image174










Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Moster!!
Jag känner igen det här med å bo i storstäder, det är kö ta me tusan varje dag här i göteborg...
Kul att det går så bra med Yazza och retligt med nollade platsen på tävlingen sist, att det inte blev någon pinne pga av för få starter alltså... Lycka till på nästa tävling.. Vi ska iväg på lördag igen, skam den som ger sig men den där sista pinnen på gizmo i hopp skulle sitta fint nu ;P
Kram sara

2007-05-04 @ 00:42:26
Postat av: Sara

Hej Moster!!
Jag känner igen det här med å bo i storstäder, det är kö ta me tusan varje dag här i göteborg...
Kul att det går så bra med Yazza och retligt med nollade platsen på tävlingen sist, att det inte blev någon pinne pga av för få starter alltså... Lycka till på nästa tävling.. Vi ska iväg på lördag igen, skam den som ger sig men den där sista pinnen på gizmo i hopp skulle sitta fint nu ;P
Kram sara

2007-05-04 @ 00:50:41
Postat av: akinnaz annika

Ja! hur byta tänder och öron"modell-placering" kan ha något ihop det fattar jag inte, men magiska blir de, öronen i allafall. De står upp hänger och har sig hur de behagar för just den dagen.

2007-05-04 @ 16:56:16
URL: http://pumi.se
Postat av: Sara

Hej hej!!
Vi ska till Ulricehamn, dubblerad klass 1 tävling... Fast gizmo och ajax har ju blivit uppflyttade i varsin klass så de får iaf bara starta 2 ggr, ajax i agilityklass 1*2 och gizmo i hopp 1*2... :P
vi hörs sen..
kram kram

2007-05-04 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0