Yazza vallar..

Eller var det jakt...
När jag och Zehera var i fållan och föste så lyckades Yazza krångla sig ur halsbandet.
Som ett skott mot fållan,, Hon sprang runt några gånger på utsidan, men kunde inte motstå frestelsen och tog den snabbaste vägen in. Genom staketet,,, Camilla kom och tog Zehera, så jag samt Monika kunde försöka få stopp på Yazza. Det var inte lätt. Hon jagade fåren runt runt i fållan. Till slut hann jag komma emellan henne och fåren och när jag röt till så satte hon sig. Hon är inte ett dugg rädd eller tveksam i sin kontakt med får. Som Rita sa, ja ja henne behöver du inte "tända".
image202

Kommentarer
Postat av: sara kalle zappa

Heja Yazza rätta takter :D hon verkar vara en härlig tjej!!

2007-05-30 @ 17:13:40
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Malin

Hihi, kan tänka mig lilla Yazza rejsandes omkring bland fåren :-D
Vilken superfin bild det var på fåren! Perra som varit i farten?!
Ses imorrn!
Kram

Postat av: Sara

Hej!!
Ja, jag hoppas oxå det blir bra på mallis.. Ska bli så skönt att komma bort en sväng.. brorsan hälsar tillbaka...
kram kram

2007-05-30 @ 23:44:21
Postat av: Eva W

Heja Yazza! Sätt fåren på plats!

2007-06-02 @ 13:45:50
URL: http://dogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0