Ingen soffpotatis...

Har nog  sagt det tidigare men säger det igen.. Pumisar är inga hundar som man placerar i soffan som prydnad.
I alla fall inte mina och speciellt inte den lilla svarta.
Shit vad hon hittar på bus, beteende som jag todde vi hade tränat bort eller tränat in, är tillbaka eller borta.
I går när vi var ute på lunchpromenaden låg hon som ett streck längst ut i kopplet och skällde på alla hundar som hon såg... Precis alla och i stan är det en hel del hundar. Vi mötte en hund på övergångsstället och jag försökte distrahera henne med en godis, funkade inte alls. En man försökte vara vänlig mot mig och sa . oj vad arg hon är! Och vad gjorde det lilla svarta monstret. Hoppade på honom så byxorna blev smutsiga.. Pinsamt!
Nu vill jag ha friska hundar som kan träna...
image437

Veckans Citat

"Vi beter oss som om bekvämlighet och lyx är det viktigaste i livet, när allt vi egentligen behöver för att vara lyckliga är något att vara entusiastiska över."

- Albert Einstein

Kommentarer
Postat av: Sara & Zappa

Kan bara hålla med om att soffpotatisar är dom inte om dagen i övrigt inte har erbjudit en massa roliga aktiviteter vill säga ;)
Hoppas att ni snart får börja träna igen och att vi kanske ses på lördag?!

2007-11-21 @ 17:14:59
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: akinnaz annika

Inte kan väl en hund med den blicken skita ner byxor och skälla?

2007-11-21 @ 22:09:10
Postat av: Eva W

Hon måste ju aktivera dig, nu när ni inte kan göra den vanliga träningen. Fokus ligger nu på social träning, där du får hantera olika situationer på stan. Hon höjer ribban nu, betyder bara att hon är nöjd med dina framsteg hittills!

2007-11-23 @ 21:13:45
URL: http://dogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0