Sista kursdagen!

Inför den tredje kursdagen för Jenny Damm kände jag mig lite mör!
Inte lika fint väder ,så regnkläder och paraply packades ner.
image595
Som tur var behövde jag inte ta ur regnkläderna från bilen men var glad att understället var på!
På slutet av kombinationen som vi tränade märkte jag att Zehera inte hoppade riktigt rent utan taxerade och nästan stanande upp inför ett av hopphindren. Efter att jag hade gått av henne och skulle stretcha så var hon väldigt stel på ena bakbenet. Tänkte att jag skulle prova hur hon verkade när vi skulle träna efter lunch! Hon har hela tiden varit glad och positiv och verkligen visat att hon vill träna!  Tyvärr visade det sig att hon taxerade inför varje hopp så jag avslutade hennes träning och tog in Yazza istället. Måste erkänna att det känns tungt att Zehera har ont igen!

Det syns väldigt tydligt hur olika deras hoppstil är på dessa två foton!
image596
image597

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan så trist att Zehera har ont igen förstår att det känns tungt nu när ni var igång igen.
Tur du hade Yazza med dig, många fördelar med att ha två ;)

2008-04-28 @ 18:48:35
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Sara

Blåste haha nej han ser faktist ut så, tror öronen var det som växte först.
Jag ska "fixa" till dom men jag tycker att han är himla söt med sina dumbo öron :D

2008-04-29 @ 08:12:49
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Anonym

Hoppas Zehera har blivit bättre i ryggen och att behandlingen hjälpte så hon håller för agilityträningen.Ni har ju kämpat så...
Kram

2008-04-29 @ 08:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0