Tur att jag inte har semester!

Sista veckan på jobbet innan semester. Gör inget att jag får jobba, skitväder utanför mitt fönster.
Hade tänkt träna Yazza lite lätt igår men ändrade mig då gräset var så blött. 
Mötte upp Tina vid Domarudden för en tur runt den lilla sjön! Yazza och Nixxa for omkring som skållade troll och hade så roligt. Halva skogen satt fast i pälsen, men vad gör det? Det går att kamma och plocka bort. Zehera stackaren fick gå i koppel. 
Kommer att simma hundarna hos Hundkuranten den här veckan och nästa. Tänkte först att vi skulle börja simma ute, men det är för kallt i vattnet just nu.
Det blir inga bilder då jag har lånat ut kameran till dottern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0