Vår känslor!

image545


Ha, det märks att det är vår på vädret..
I dag sken solen och jag var för första gången i år ute och jobbade i rabatterna.
Förra året när Yazza var med i trädgården visste hon inte riktigt var vår tomt slutade. Hon tänjde ofta på gränsen.
Alltid när hon gick av tomten åkte linan på, oj vad tjurig hon blev.. Linan på, Yazza gick in och la sig med linan, hon var så söt.
I dag skötte hon sig i princip hela tiden, var väldigt duktig!  Men när katterna började bråka kunden hon inte hålla sig längre och drog iväg efter dom. Konsekvensen blev att hon fick gå in och Zehera stannade ensam ute med matte.

I går anmälde jag mig och Yazza till en kurs hos Freestyleshop. Det är Jenny Damm som är instruktör.
Vi skall gå på kurs för henne på vår klubb i slutet av april och jag ser det här som ett ypperligt tillfälle att få följa upp vår träning. Rekommenderar Jenny varmt, hon är kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0