Vackert!

Nu har vi kommit till den årstiden när jag vill stanna tiden! Någon som vet hur man gör?
I går kväll gick vi 7 km med Marianne och hennes hundar. Zehera var så yster och det lyste i hennes ögon av glädje. Jag märker att hon är piggare och gladare! Hoppas verkligen att hon håller och kan tävla de tävlingar som jag har anmält oss till!
Mariannes lilla Bessie fick inte följa med på skogspromenad.
image601

Har bestämt mig för att skippa tävlingen i Fagersta på lördag så trädgården skall få sig en genomkörare och fiskarna skall få flytta ut i dammen!

image602

I kväll var det kurs för Yazza på klubben. Vi tränade på bakombyten, kontaktfält, staket, tråckling samt en rolig "bana" !
image604

Kommentarer
Postat av: Claudia

Åh, vilken fin bild!

2008-05-26 @ 15:27:24
URL: http://lovedogs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0