9 veckor!




I dag har det varit full aktivitet. Crozza vaknade klockan 5 i morse men som tur var så somnade hon om efter en tur ut på gården .  Jag tog Zehera och Yazza med mig ut på en lång promenad innan frukost. Crozza fick vara hemma med husse.
Efter att ha gjort en grov städning, gick alla hundarna ut med mig i trädgården. Alla löv har ramlat ner och det var bara att greppa krattan. När löven låg i tre prydliga högar fick Crozza gå in för att ta det lugnt med husse.
Jag och hundarna åkte till klubben för lite träning. Efter en promenad på 20 minuter tränade vi agility samt lite lydnad.
Planerna var väldigt leriga och så kul var det inte att träna på en leråker.
När vi kom hem tog jag tag i hundarnas pälsvård. Ja, även Crozza fick känna på den mjuka borsten.
Zehera och Yazza kammades igenom ordentligt innan de fick ett bad.
Crozza börjar nu mer och mer visa vem hon är! Upplever henne stabil och glad. Duktig på att koppla av men gärna med på allt bus som händer. Yazza tycker att hon är ganska ok ute, men inne får hon inte komma för nära. Crozza läser Yazza väldigt bra och förstår att hon inte skall gå på.
Crozza har börjat bekanta sig med katterna och försökte valla två av dom och lyckades få in dom till mig från hallen! I går kväll hade jag tre hundar och en katt med mig på sista promenaden. Puma älskar hundar mer än katter och tycker att hans matte är så snäll som har tagit hem en till kompis till honom.




Yazza tycker det är ganska skönt att hon slipper Pumas uppvaktning!

Kommentarer
Postat av: Eva W

Grattis till nya valpen! Jag har varit helt inne i valperiet och inte läst några bloggar på ett tag, men här händer det saker minsann!! Ska bli skoj att följa utvecklingen!

2008-11-15 @ 19:34:35
URL: http://odenas.se/blog
Postat av: Veronica

Härliga bilder på valpen och katten :). Kul att följa din blogg och din nya valp. Jag väntar hem min pumivalp om precis en vecka.

2008-11-15 @ 23:20:28
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Marie L

Vilka härliga bilder! Skönt att det går bra med Crossa!

Vilken häftig katt, vad är det för ras?

Ha en bra söndag!

2008-11-16 @ 00:15:56
URL: http://www.123minsida.se/Minos
Postat av: martina

Sorry, men du har blivit utmanad. Kolla min blogg.



SÖT Crozza!



Kram M

2008-11-16 @ 17:29:14
URL: http://yevonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0