Helgen slut...

Just nu händer inte så mycket..
Jobb och mest promenader med hundarna.
Sen fredageftermiddag var vi en sväng till klubben. Tränade slalom med Zehera och kontaktfält fick Yazza nöta på.

I går var det KM men vi deltog inte. Frida, Therese bästa kompis hade möhippa så jag var med den första delen..
På kvällen träffades ett gäng agilityfantaster hemma hos mig för att äta lite mat och titta på film. Gästerna hade köpt egna pizzor ,själv föredrog jag en krabba. Så mycke film blev det inte, tittade på Malins samt några andra lopp från VM samt lite laglopp från Borlänge. Trevligt som attan var det!
I dag träffade jag Micke, Nathalie och lilla Lior på Domarudden. Fikade och umgicks några timmar.
Bilden från i somras!

 
Fick sms från maken som befinner sig i Turkiet, allt toppen, 30 grader varmt.. Ja ja,, vissa har det bra.

Kommentarer
Postat av: martina

Såg på facebook att du går och väntar. Förstår det :) Spännande!

2008-10-22 @ 14:08:47
URL: http://yevonde.blogg.se/
Postat av: tina

Ooops, inte undra på att hon inte kissade ute förrän vi skulle åka hem... hon hade ju då redan kissat....... eller var det en större sak?

Hoppas hon missade mattan iaf . . . . . . .



Kramkram

2008-10-23 @ 17:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0