Så var det måndag igen!

Helgen kan beskrivas så här!
Inget regn! Roliga banor! Trevliga tävlande! Många skratt! VILKET GÄNG!
Så kan vi lägga vår andra officiella tävling till historien. Skall inte fördjupa mig i detaljer, men kan bara säga att det är så mycket lättare när alla drar åt samma håll! Kedjan är inte starkare än den svagaste länken!

Svag kände jag mig däremot själv! Mådde dåligt redan på fredagen och undrade för mig själv hur jag skulle fixa att vara  att vara funktionär samt tävla hela helgen. Och det finns inte på världskartan att jag skulle kasta in handduken!
Men bricanyl gör susen...
Tävlandet gick väl så där! Vet faktiskt inte hur jag placerade mig!!  15 fel i ett lopp och fem i ett annat... Ber att få återkomma med mina resultat. Kan konstatera att Zehera och jag bör träna slalom en hel del...
Det finns några ögonblick som jag inte glömmer...
Bl.a Marie och Divas lopp.. Cert blev det där! Grattis i massor. Yvonnes min när jag plockade ur hennes pris och hon blev utan! Men Lifa löpte ju och deltog inte i lagloppet!



Innan loppet!


Hundarna i 6-fotingarna!


Nu blir det en paus för laget...


Kommentarer
Postat av: martina

Nja, han är verkligen en egen individ nu. Men samtidigt lättare att kommunicera med, så det underlättar ju i alla fall :)



Hur är det mer er då? Ska du tävla på södra på söndag? Jag ska dit och hjälpa till. På lördag ska Martin och Nova tävla i Kista, tänkte passa på att mäta in Ella då också.



Kram

2008-09-17 @ 17:54:49
URL: http://yevonde.blogg.se/
Postat av: Anonym

WOW! Coolt :) Säg Hola från mig!

Kram

2008-09-17 @ 22:11:05
URL: http://yevonde.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag mailade dig men har inte hört från dig... Här är min mailadress igen: jonson[email protected]

2008-09-18 @ 14:31:23
URL: http://www.creativedogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0