Oh my god ...

Så kan jag nog sammanfatta mina dagar i Norge.

Efter en lång bilresa med en tålmodig Crozza var vi framme vid campingen i Hokksund vid 5-tiden på kvällen . Jag tackar Astrid att vi hittade!

Paus innan gränsen.

 In med vår packning i stugan som vi hade hyrt och vidare till den lokal där ett 3 timmars föredrag av Kayce Cover skulle hållas. 

Visst är det härligt att lyssna på en föredragare som kan prata med innlevelse och verkligen brinner för sin sak. Timmarna bara flög iväg!

Fredag började seminariet. Det var en hel del teori i början och nog var det lite svårt att hänga med på alla " uttryck" först. Men det klarnade vart efter dagarna gick och teori varvades med praktiskt arbete.

Vi har lärt oss: 

Bridge & Target

Conditioned relaxation

Using name & Explain

Hinner inte gå in mer på djupet nu. Men jag kommer att jobba efter den här metoden en hel del och skriva om det i bloggen.

Faktiskt är det så att Crozza har en "bridge" redan när hon tränar slalom. Det är inte riktigt som SATS förespråkar men ändå en början.

Kvällarna tillbringade vi på campingen sittande på trappan till vår "hytta" och glo på folk.( Orkade inte så mycket mer). Det var laxfestival med cirka 2000 st glada norrmän som vi tittade på. Bättre än TV! 

Vi gick också varje dag en promenad vid älven. Det var så vackert.

 

 

 

Kommentarer
Postat av: tina

Hejvejs - tack själv :o)

Skönt att ha er på "svensk mark" igen :o)

....men jag tror inte riktigt jag har hajat vad det var för kurs du var på? Men det ska bli spännande att höra mer om den. Vi ses på....? nee, du åker ju igen... Vad du far omkring...

Kramkram

2009-08-11 @ 08:36:46
URL: http://nixxa.bloggagratis.se
Postat av: Kärran m jyckar 4

Det ska bli intressant att få höra/läsa om det där. Säger som Tina här ovan: .. har nog inte riktigt hajat...



Tack förresten för grattiset i min gästbok.

2009-08-11 @ 11:35:26
URL: http://www.storolillnos.dinstudio.se
Postat av: Stina

Halloj! Låter spännande det ni inmundigat.Ser fram emot att ses. Du ska ju också komma på lägret. Är upptagen helgerna innan. Ska bl.a tll Lexand där mitt brorsbarn ska gifta sig. Trolla mår fin fint men har börjat fälla. Crozza ser förtjusande söt på bilderna. Vi ses :-)

2009-08-11 @ 13:11:44
Postat av: Marie L

Hej! Ska bli spännande att höra om kursen på lägret! vi får se till att hitta någon tid en kväll???

Tjusiga bilder på Crozza och vilken vacker bakgrund också! Lånar gärna bilderna om ok?

2009-08-11 @ 23:14:33
URL: http://www.123minsida.se/Minos
Postat av: Marie L

Crozza grattas på 11-månadersdagen, tänk nästan vuxen redan!

2009-08-13 @ 13:51:55
URL: http://www.123minsida.se/Minos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0