Släkten är bäst!

Crozza har väldigt duktig syskon. De är inte bara duktiga de är trevliga också!
I går var vi på klubben och tittade på finalen i Lucia Cupen där Vegas hade kvalat in. Dagen innan hade han genom sin vinst fått titeln LP 1.

9 hundar med förare som alla hade placerat sig som 1:a i respektive klass gick till finalen.
I finalen var det två obligatoriska moment och ett som förarna valde själva.
Här är Vegas:

Crozza hade full koll på Vegas under tävlingen! Det såg ut som hon låg och studerade honom ordentligt!

Efter att alla hade gjort sina moment var det dags för prisutdelning i stugan! Började bakifrån, plats 9, 8, 7, 6, 5,,,
Då började jag bli nervös! 4, 3, 2. På andra plats kom ett hemmaekipage Cathrine med sin aussie Xantos.
Och vinnaren var Malin och Sugarwind´s A True Friend, Vegas!
Vi säger grattis i massor och vi skall med spänning följa deras äventyr i framtiden.

Crozza och Vegas fick leka en stund när Malin hade placerat alla vinsterna i sin bil.
De njöt verkligen av att sträcka ut!

Kommentarer
Postat av: Malin m. Vegas

Haha, det var ju coolt att kameran vände på momentet, undra hur domarna hade reagerat om det hade varit på riktigt? Tack för den nya" filmen med musik, den blev toppenfin!!!

2009-12-07 @ 19:45:12
URL: http://http://truefriend.bloggplatsen.se
Postat av: Nathalie Cano

Hej Marre,



Jag heter Nathalie Cano och kontaktar dig på uppdrag av Disney och årets julfilm, Santa Buddies. I år reser valgänget till det magiska Nordpolen.



I samband med att filmen just gått upp på biograferna har vi valt att ta kontakt med ett antal trovärdiga hund- och filmsidor som vi tror passar för projektet och som vi skulle vilja samarbeta med. Samarbetet går i korthet ut på att du lägger ut information om filmen på din blogg samt att du får möjlighet att lotta ut priser från Disney bland dina läsare. Hur priserna ska lottas ut får du bestämma själv.



Låter det intressant? Hör i så fall av dig till mig så berättar jag mer.



Vänliga hälsningar,



Nathalie Cano

[email protected]

Pronto på Uppdrag av Walt Disney Studios Home Entertainment

2009-12-08 @ 13:56:24
Postat av: Maja, Link och Achilles

Hej Marre!



Malin kanske har skvallrat men det går inge bra med slalomträningen. Eller jag tror min hund har springsjukan och chansar hellre än tar rätt ingång från början...vad gör jag för fel, river mitt hår här i Enköping!? Undrar om jag ska träna mycket mera att skicka från olika vinklar medan portarna är relativt öppna? Hur långt mellanrum har du mellan portarna? - för link kan lika gärna chansa på andra porten, tänkte att de kanske står för nära?

2009-12-08 @ 21:31:55
URL: http://www.greatwarrior.bloggplatsen.se
Postat av: Maja, Link och Achilles

Ja i jul ska det tränas hund, åker till Portugal mellan den 23-29 men sen är jag ledig ända fram till den 18 januari tror jag. Får helt enkelt ta mej förbi svårigheten och träna ingångar, det är ju de som är viktigast!



Kolla en dag du kan, vore kul att träffas!

2009-12-09 @ 11:45:25
URL: http://www.greatwarrior.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0