Mässan!

I dag har vi varit på mäsan från klockan 12.00.
Nyttigt för alla mina hundar. Zehera och Yazza fick springa en runda var. Marianne passade Crozza som visar sig vara en riktig mattegris! Resten av dagen låg de i bur och kopplade av. Crozza låg utanför Zeheras bur och tittade på mig och Marianne som fixade med priserna som de vinnade ekipagen kommer att kunna välja.
Tack Susanna, Klickerklok var svaret.  Fanny och jag var samtidigt på kurs för Susan Garett.
Där lärde vi oss det här:

Stå på brädan med framfötterna och flytta bakbenen!

Kommentarer
Postat av: Maja, Achilles & Link

Hmm..Link är också en riktig lite mammagris, det ska han på träna på i helgen när Achilles och jag kommer till Er på mässan för att tävla!



Det där med att röra bakdelen ska jag börja träna in på Link nu på en gång, bra tips, som jag helt glömt bort att jag lärt Achilles en gång i tiden!

2009-01-02 @ 21:48:05
URL: http://warriors.nu
Postat av: martina

Ja, nog har vi haft kallt här uppe alltid. 15-16 minus...men nu är det bättre, och fortfarande vackert! Jag har legat sjuk i flera dagar så jag har inte fått uppleva kylan så mycket...tyvärr.

Gud va Crozza växer! Hon är vacker som en dag tycker jag.

Vad kul att Yazza tränar lite agility, går det bra eller får hon ont?

Min hundträning har legat på is ett tag...tråkigt. Skulle träna så mycket när jag var här uppe, men en tung förkylning kom i vägen. Fy fasiken! Men men...tar nya tag nu.

Kramar och hoppas allt är bra!

2009-01-03 @ 15:16:13
URL: http://yevonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0